Monday, July 12, 2010

jgn g wey....hahaha....

wahh....!!ary yg agak serabut...aku tggl ayu adnan kt libry....soe wey...
mood aku down sgt.....ak x nk ko tgk ak cm ney....so aku g...np la gan aku nie....
tlg la...jgn hncurkn hari2 aku....tp 2 ah kn...ak da usaha jg sume 2...tp ntah ah....amer....nbla....aku miss korank...ile nk dtg jmpe i....korank nie..
korank twu x aku sdey thap gaban,setan,sume de.....!!!dtg ah weyh...tman i.....nanges pown sorg2 kot...nk pluk u....dlu u de je gan i...i x twu nk nanges kt sp....tgk ah nie...
nie pown da cm nk nanges...
tggu i blk perak ah...x kn plak aku nk peram lme2 kot...
ntah ah wey......rinie class kyboard cncel...puan g krsus....
ayu hut plak x de....borink plak la aku dye x de.....x smpai bpe jam dye x de,aku gan ayu adnan da bpecah belah....hahaha...kna ckup forum gak...law x hncur....
ayu...rndu ko....cpt ah blk..ko ksus ah leklok..make sure ko blk la twu...nt aku x dpt nk sakat org....twu...!!!twu...!!ley tmn ak nangs...ak yg ngah down nie....hahahaha....
nie ha...!!bestfrnd aku....rmte aku la mksdnye....kje nk nyakat aku je....slalunye 2 kje aku....ciap ah korank....!!!

No comments:

Post a Comment