Tuesday, November 23, 2010

seLaMaT pAgiiiiiiiii........................................

mownink sume..awal kn aku bgn rinie..bapak ah kn..sjuk tahap pe ntah...grrrr...hahhahaha..
now da 7.30am..da nk g da nie..sempat je tls blog nie..da jd tmpt ke2 nk mncarut2 bnda bkn2 kn...first..doakn aku ea..yg twu 2..doakn ea..!!!aku pcye..takkan de pe2 jd..amin...!!!!
lapa la..smlm selera da mati..rinie tatwu ag...op better la dr smlm..penin bkas smlm pown tak abeh ag nie..hehehe....ayam...rinie pg2 nk dgr suara ko..tp tanak ganggu ko..sure ko ngah tdo lena kn..ala cumeynyee........ayam...aku dpt bayangkn cne ko tdo..kpala bwah dr bntal 2 mmg da sure..merengkut cm udang pown da sure..hahahhahha..yg mepek cm dlu 2 aku tak sure..hahahhahahha...ayam2...law ko ltey je ko ckp mepek2 kn..
aku pnh tgk ko mepek kn..klakar siot..hahhahahhahahhahhahahaha...
eh..mak da pggl..!!!!!g dlu..syg k.nadia....

No comments:

Post a Comment