Wednesday, November 16, 2011

untitle..

assalamualaikum wbt...dah lme tak tls blog nie..dah brhabuk..brhabuk lah kan cz broadband tak byar2..hahaha..tggu lah nanti dah habis semester nie..ak bayar ea..maaf sume yg msg ak..brabad2 baru ak blas..komen pun berabad baru ak balas..maaf sume ea..oke..
banyak sangat nk cite nie..isnin dpn ary last ak dekat poli..last paper..macam sedih pun ada..ea lah kan..pas nie sume bawak diri g practical..gud luck untuk sume ea..selamat mnjalani latihan practical yea..selamat brcuti semua..aku ingat nk balik ary selasa kot..urm..!nak tengok sume kawan2 aku balik dlu..baru aku balik..macam susah je nak tinggal sume nie..even semester nie macam banyak gila dugaannye..dengan sakit nye..dengan masalah 2...masalah nie..urmm..tak thu jugak macam mana nak cerita kan..urm..!oke..kite start dengan nabila syafiqah binti ahmad..sape dye..?dye kawan ak dr sem 1..until now..dlu kteorg tak lah rapat sangat kan..just mcm 2 je..aku kat sni nak ckp thnks sangat kat kau..selama nie..selama kite kenal nie..semester 3 baru betul rapat..terima kasih sangat time susah senang aku kau selalu ada..tak kisah lah aku macam mana..aku dengan sapa..kau lah yang slalu dengar sume bnda dari aku..yang merepek..yang tak merepek..yang menyampah..yang tak mnyampah..banyak benda sangat semester nie..trima kasih yang tak trhingga coz sampai sekarang kau tetap akan jaga aku..time ak sakit..time ak tak..kau sorg je yg takkan jemu2 nasihat aku..takkan brhenti nasihat aku..takkan jemu..sabar dengan degil aku..sabar dengan ngada2 aku..sabar dengan sikap keanak2kan aku..manja yang tak bertempat..kekadang aku takut nak ngadu ape2 lagi dengan kau sebab kau dah selalu sangat dengar mcm2 dari aku..maaf babe..banyak sangat mnyusahkan kau..kekadang aku rase macam susah je nk tinggal kau..macam yg aku balik kali nie..seminggu aku balik..salam kau..tgk mke kau..sdih je..!hahahhaha..kau memang ske buat mke sedih ke ape nie..??hahhaha..yeah..! kau penasihat trhebat aku..kau yg pndai reda kan kemarahan aku..thnks babe.. ada jugak org cakap.. gieah nie bila dapat yang baru..lupa yang lama.. babe..aku rase kau je paham aku kan..kau je tahu ape yg aku rasa kan.. memang ada jugak mulut2 ckap aku macam 2.. tapi aku dengan kau memang dari sem 1 kan..cuma yg beza antara rapat gan tak rapat je.. mcm bnyk bnda je aku hadap gan kau kali nie..bkan macam lah babe..!MEMANG kan..!kalau boleh aku nak kau selalu jadi org first tahu sal aku senang atau pun susah ! last babe..aku tulis blog nie time aku cuti seminggu gap paper final kite.. aku sedih tgk bila kau pack barang2 kau sblm aku blk cuti ary 2..hahahhaha..g'a sedih..???pelik tak..?
tak kot..tapi pelik bila g'a sedih cz kawan..?? kau je yang mampu bg aku n***** babe.. trima kasih untuk sgalanya..trima kasih babe..aku sayang kau..takde ape yg aku harap dari kau bila kite dah lama tak jumpa nanti..jaga diri kau..makan nasi babe..bukan roti jea..jangan malas m**** babe..nnt senang dpt ulser..!HAHAHAHA....njoy2 jugak babe..egt..kite masih sujud pada yg SATU..kalau ada rezeki kite jmpe yea babe..if tade rzki kite jmpe lg around 8 month yea..jaga diri babe..sayang kau sangat..!
oke..end of story about my frnd..!!
k.nadia...!!dah lama tak tls pasal kau kan..ea lah..dah brhabuk blog aku nie..ary nie kite brhujan..sonuk sangat..mungkin nie last moment kite untk sem nie..tggu aku sem dpn ea darl..
sory untk sgalanya...aku tahu kite bnyk sangat masalah sekarang..but kite still together..tak pnh aku lpekan kau lagi setakat nie..aku masih egt sume bnda sal kite..dah sthun lebih dah...
oke..?sdar tak sdar lah kan..kau ttap ada gan aku no matter what happen..thnks sayang..
doakan gieah nanti nak practical..g'a tak pnh lpekan akak lagi..g'a mntk maaf dah bnyk sangat wt akk sakit hati..tade niat pun sbnarnye..sayang 2 memang sayang..tapi aku nie baran..kan..?cakap pown tak brlapik..ada je nk wt kite gaduh..haahhahaha...kekadang bila kite gado..bnda 2 lah yg wat aku rindu sangat2 nak buat..sehari tak gaduh aku rase macm tak lengkap je pun..so..aku kna gaduh jugak..hahhahaha..kekadang bnda 2 lah wat aku gelak..ahhahahha..
g'a sayang akk..sory untuk sgalanya yea..urmm..tangan pun mcm dah nk lenguh..mlm karang sambung lah..jap ea..
time 2 aku nak kau jadi org pertama yg aku jmpa nanti..yea babe..

No comments:

Post a Comment