Tuesday, January 17, 2012

KLCC

fffuuuuuhhhhh!!leteyh dye tuhan jea tahu..tapi..even letih nk mati,hari nie best sangat..kira okay lah 2 kan,dekat office whole day tak bckp dgn org, jmpe biey..nie lah saat aku nk bercakap!okay guys..hari nie aku jumpe biey..nabila syafiqah ahmad..
kali ke 2 jmpe dkt klcc..kali nie request dr aku..tringan sangat nk tgk air kt klcc 2..aku pun tak thu ape lah yg mnarik minat aku sangat nk ke sana..but one day..aku nk tgk air 2 smpai aku jemu..aku harap aku takkan jemu sebab..tiap kali aku tgk air 2, aku rase mcm bhagia sangat..2 jea salah satu cara nk lepaskn stress dkt tgh bandar nie..mana pulak aku nk cari laut tgh bandar nie kan..aku suka air, tenang jea..
bila tgk air tadi, aku rase aku tak sorg sbnrnye..ramai yg teman kite kan babe..?kau pun ada..dan yg pasti, aku akan selalu ada untuk kau..!so, hari nie mkn sushi, dgn air 'boost' biey..aku tak rti nk eja lah boost kau nieh..hahahah..sepanjang kteorg keluar aku mndgr celoteh biey..bhahaha!comel dye,cantik sangat..ahhahahah..no wonder org gyle kat kau babe..!best keluar hari nie babe..?hahaha..mnyesal tak keluar dgn aku nie..?bnyk songeh!dgn penuh debaran bila sampai klcc..okay, kau ckp kau pkai bju wane merah, aku pun ala2 merah..tapi bila dah jmpe..merah kau,merah aku sme..!!sebijik..!bodohh!!hahhaha..pelik tak..?tiap hari boleh dikatakan sme..kau tak pelik..?kalau kt poli dlu sure2 kite dah bertengkar..serius..!hahahha..kadang2 rase mcm kelakar jea..baju sure warna sme..elok lah..dah la sme, berkepit jea..ha!bak kata exbos kau..uniform kea..?hahahah..sumpah sme!warna dye sangat sme!oke, kite tgk esok mcm mane pulak..tiap kali jmpe kau mst mcm excited jea..hahahhahhahaha..tgn aku sure shaking hbs..hahahaha..excited sgt lah kononye kan..!tak lah..aku dgn kau jea yg kerap jumpe kan..hari nie aku jmpe ateh biey..aku rse dye boleh dijadikan sebagai satu role model untuk aku, salute sangat dgn cara dye..komitmen dgn kerjaya, memperjuangkn kebenaran, penuh attitude, tahu selok belok agama, most important bila dye lawyer..my first ambition dlu..don't know why tapi setiap ape yg ateh biey ckp tadi trngiang2 kt tlinga aku..cara pnyampaian ateh biey tadi sgt simple tapi masuk laju dlm otak aku..setiap perkataan yg keluar dr mlut dye..pnyampaian yg penuh daya tarikan..!smpai aku trdiam dan dgr sgala pnyamapaian dye tadi..okay..u're great!
done dgn ateh..harap kejayaan sentiasa mnyebelahi dye! amin...
best lepak gan biey tadi...mcm seronok sangat..biey nie boleh buat kerja sampingan bila keluar dgn dye..asyik tgkp gmbr org jea..!baru duduk tak smpai 15minit dah ada org suruh tgkp kan gmbr..glamour awak nieyhh!
naik teksi dgn biey hari nie..makan dgn biey..hahahhaa..best..!bkn slalu dpt..
thanks tau biey teman aku hari nie..sy harap awk sntiasa okay, sihat, always sabar, sebab awk seorg yg sgt brtanggungjwab sebenarnye.. bangga dpt kwn mcm kau!
tiap kejadian ada hikmahnye biey..sabar dan Allah tahu mcm mana nk balas segala kesabaran kite selama nie..sujud pada Dye yg sentiasa mendengar segala rintihan hamba dye baik senang atau susah..kite sujud sentiasa pada yg SATU..
jaga diri biey..blog aku mlm nie mmg untuk kau jea..sometimes we need to put our ego outside just for the sake of our happiness sayang..lepaskan semua,aku sggup dengar sume dari kau..as long aku ada dgn kau..kau takkan sorg..okay..!good night..~aku tahu time nie kau dah pengsan!

No comments:

Post a Comment