Wednesday, February 8, 2012

assalamualaikum wbt..syukur alhamdulilah..masih mampu bernafas, dan Allah masih memberi peluang untuk sy dan awak2 semua bernafas..dan sy sangat bersyukur lepas ape yg jadi, sy masih mampu untuk bersabar..dalam satu hari sy hilang semua..dari yang penting smpai lah sekecil2 zarah peranan dye..masih terase kehilangan..trima kasih tak trhingga sebab tlg selamat kan sy semalam, kalau takde awak..sy pun tak tahu ape yg jadi..syukur Allah dah pun menulis segala perjalanan hidup sy sampai hari nie..sebak rasenye..thanks sangat..semalam, mungkin terlalu penat hampir 6jam dalam bus perjalan dari taiping ke kl..membuatkan aku betul2 penat, lelah..mencari healer dlm nafas yg pendek, dgn airmata yg mencurah2..mana pergi healer aku?selalunye aku letak dlm bag, tapi saat aku nk sangat, hilang pulak..memberanikan diri cuba call nyah, but healer aku takde jugak..call dye, but she refused to not answer my call..aku taknak buat sebarang andaian, aku tak suke buat sebarang andaian..mgkn dye tak dengar, sibuk, atau mgkn dye tanak dgr pun suara aku..okay, aku nk kau tahu aku cll kau sebab aku rase dah nk mati takde healer, just nk tny..kau nmpk tak healer aku..? 2 jea..agak kecewa, bile cll tak angkt..okay takpe..then aku dpt jawapan kau..takpe..smpai jea..thnks god sebab waktu aku nk pengsan ada org yg sanggup tlg aku..thnks sangat, kelam kabut bwk aku pergi klinik..dkt taman maluri..klinik desa pandan..half dari tubuh aku dah cukup melayang..trima kasih sebab langsung takde respond bile aku call just wanna ask..didn't you see my pam..?pam aku hilang..aku sangat perlukan pam aku..takpe lah..kena satu injection..ckup menyakitkan..setengah jam dari 2 baru aku mmpu berjalan..terima kasih untuk awak..pam sy masih tak jmpe..takpe lah..sepanjang hari awk teman sy..thanks..sy ingat ada org phm situasi kite..but totally i'm wrong..sy tak larat nk text sp2 pun trmasuk lah awk,bf sy..sy bkn tanak msg awk, sy bukan sje tanak msg awk..tapi sy btl2 dah tak larat..sy ingat awk phm yg sy tak larat sgt2..brpuluh text, sy masih tak mampu..kpla sy cukup berat dengan masalah..awk pksa sy..awk buat kawan sy trase..awk tahu tak sy malu sangat..knp awk tiba2 mcm nie..??knp susah sangat awk nk phm situasi sy..sy mintak hari nie jea awk phm situasi sy..sy ckup kecewa dgn sikap awk..sy tak rase nk text cll awk since ape yg jdi..awk cukup buat sy malu sebenarnye..dye dah tlg sy, awk tak ckp trima kasih pun, mcm nie eyh awk..?hmp?kalau tahu bnda mcm nie nk jadi,,bia sy mati sorg jea kt tepi jalan 2..tade awk susah nk text sy dgn dye dah kan..tak sangka awak macam 2..huh!cukup laa sy text cakap sy tak larat,once sy ckp mcm 2..memang sy tak larat sangat..sebab sblm nie sy jarang nk ckp sy tak larat, penat mcm mane, sy mesti lyn awk..tapi kali nie sy btl2 penat..okay..tggu lah sy sejuk,awk jgn pura2 mcm takde ape yg jd..okay, sy ingat awk phm yg sy penuh dengan masalah..but again!i' wrong..totally!
and you..thanks again ya!i'm not good enough to stay with you anymore..banyak bnda yg kite dah share..mgkn kau tak perlukan kawan yg larang kau buat itu,buat ini kan..so cari lah kawan yg takkan dan tak penah larang kau buat ape2..yeah..bread and butter..bread can easily find another favour..but butter just can only find bread..one bread!mcm nie penghabisan kite..mcm nie akhiran kite..thanks for all sweet memories that we have shared before..percaya atau tak..hampir half day kerja aku memandang pc dengan pandangan yg sangat gelap!
dulu, kau semangat aku untuk terus stay dekat kl yg sarat dengan masalah..kau sendiri pun tahu..sekarang, sayap aku dah patah sebelah..aku lepaskan kau..knowing a friend like you has made me happy in a million ways and if ever i have to let you go, i would find a million reason to make you stay..quote nie aku trjmpe..but for me..there's no reason anymore to make you stay with me..mungkin dah tiba mase untk aku back to normal..without anyone..never mind if dah benci or whatsoever, happy to say that i'll be with you till my end..aku ingat kau akan jadi org pertama yg akan pilih warna kereta aku..tapi, aku salah lagi..blm sempat pun aku nk tanya..kau dah pun pergi..why not kau delete jea sume bnda yg ada kaitan dgn aku..tweet dah buat kan..?fb?no phone?aku baru hafal your number..dah melekat pun dlm mindset aku..nk padam balik macam susah..takpe,i'll try..boleh lah kot minggu nie ambik baju kau..nnt aku hantar kan..if tanak, bagi alamat jea la..aku courier..okay :)
it's suck plus fuck! bile aku trpaksa lepak klcc sorg2 smlm.. and knowing that you really don't need me at all..
thanks untuk segalanya..dari sebesar zarah smpai lah sekarang..thanks..
kau semangat aku dulu..dan kau org yg pernah aku sayang dulu..
when door of happiness closes, another opens, but often we look so long at the closed door that we do not see the one which has opened for us..
jaga diri lah..eyh..?for sure!still love you..till my last..
terima kasih banyak sebab dah jadi pelangi dlm hidup aku..yang selalu mewarnai hari2 aku dengan suara, gelak tawa kau..
terima kasih sebab menceriakan hari2 aku..dari aku tade mud smpai mud aku okay, meledak mcm gunung berapi..
terima kasih sebab kau pernah jadi semangat aku untuk terus stay dkt kl nie..
terima kasih kau jaga aku dulu..
terima kasih yang tak trhingga..
dan maaf..i'm not good enough to stay with you anymore..
maaf aku bukan kawan yg baik untuk kau..
maaf aku tak mmpu pun nk jadi yg terbaik untuk kau..
maaf untuk segalanya..
satu harapan aku..jaga diri baik2 yea..jaga diri..
glad to say it again,till now..iloveyoumore..
assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment