Wednesday, February 8, 2012

Entry kedua untk malam nie..baru habis tengok cerita ‘’aku bukan tomboy’’..bhahah!kelakar habis..at first cerita mcm mintak kaki jea, ea lah..geli aku tengok..ahhahaha..tapi disebabkan lakonan scha dan sam yg menjadi..bapak lawak..kelakar seram doe!dah rase mengantuk dah nie..alhamdulilah,boleh dah tidur sekarang nie..takde ape yg payah dah..sikit2 laa..nanti lame2 boleh laa 2 kan..hari nie aku tak bls text sape2 pun..amer,sorry..i tak brpe nk ada mud..ariff fadhli ismail, sorry again..still i’m not in mud..izzul husni, thanks ingat kan makan ubat..gudluck untuk esok..k.nadia, sorry..angin monsun barat daya datang menyerang..dah sewaktu dengan nya..yg tak diblas msg, sorry..i tahu you dah bg 4msg kelmarin,but still tade respon..speechless actually..mlm yg agak sunyi..sejuk, sdap dapat ditepuk or dibelai..bhahaha!sure lena..terasa kesejukan aircond yg melampau, dgn kipas lg..healer tak tahu kat mane sbnrnye..nanti nk kena beli..kalau tak mati aku..agenda untuk minggu nie..continue dgn driving class, insyaAllah..next month dah nk kena kerja smpai hari sabtu..so this month cover tidur untk next month lah..sure2 nnt penat kan..i’m feeling better now..even mata kiri nie asyik brkedip..cukup laa ape yg jadi..mls nk pk..mls nk ambik port lagi..as long as you all happy, okay lah 2..bile time mcm nie tringat moment aku dengan puteri, ayu..merepek2 dikala malam!aku plg suke usik diorg, mardhiah!tringat bile dye ajuk cakap aku dgn k.nadia, kena terkam dgn aku..tros menjerit mcm org kena rogol!start dari 2 dye dah tak brni nk ajuk cakap aku dgn k.nadia, fau lah ketua waktu 2..dayang tukang gelak..ayu tukang karut..ahhahahaha..happening tak hengat!tapi time ada masalah mula lah masing2 ambik mase untuk diri sendiri..hahaha..kelakar kan ayu..?aku yg ajar kau buat blog, sudah nye aku yg buta blog..last2 mintak tlg ayu pasal blog..ahahhaha..buat malu jea..dari dlu lg, kalau aku ajar org sure aku yg plg lembap..ahhahaa..rindu time poli..cee wahhh!!sudahh laa!menyampah pulak aku..
Haiiii..kayenye dye kan..senang2 jea suruh buang baju nie..aku bg kat anak yatim pun okay jugak..kekeke..takkan la hati aku sebegitu kering sampai nk buat mcm 2..ishhh..ishhh..ishh..speechless pulak aku..at least trsenyum lebar jugak aku mlm nie..even tak brjalan dgn lancar, ada jugak moment yg bg aku senyum..bile dah jadi mcm nie, tak semua bnda tu pahit..ada baiknye..ada manisnye..tak fair kalau kite terus pandang semua buruk..biarkan laa, kalau macam nie ketentuanNya..biar Dia tentukan ape yg perlu kami jalani..sabar atau tak..brgantung pada individu..kite sume same..Cuma yg beza, tahap kesabaran, keazaman, keimanan seseorang...kadang2 persoalan yg selalu sangat dlm otak aku..kenape org lain sanggup buat kite dan kite pulak tak sanggup nk buat ape2 pun dekat orang lain..

Baca nieyhh
Written with a pen,
Sealed with a kiss,
If you are my friend,
Please answer this :
Are we friend or we are not?
You told me once, but i forget.
So tell me now and teel me true,
So i can say, i’m here for you,
Of all the friends i’ve ever met,
You’re the one i won’t forget,
And if i die before you,
I’ll go to heaven,
And wait for you....

Okay,lastly..thank you for putting colours into my life..
Good night everyone..

No comments:

Post a Comment