Friday, February 10, 2012

pesanan dan pengajaran hari nie..jangan jadi trlalu naif untuk seorang lelaki..dan kau, kalau kau nk dye..kau jawab dengan aku dlu, takkan trkeluar maaf pun dari aku sebab maki seranah kau hari nie..lelaki yg tak tahu nk hargai orang lain..what the f*** !
seharian dye tunggu kau, kau bia mcm 2..kau memang lelaki tak tahu dek untung!urgghhh!!
cukup lah..darah tinggi aku lme2 mcm nie..adehhh..
takut aku org zaman sekarang nie..jum balik ke zaman batu..ea lah, putus cinta stail extreme pnye..takut aku..ape laa jadi kalau aku kt tempat dye..bahhaha..harap2 tak laa..sayang doe..bhahha..sudahhh!!bkn masenye nk crita cinton2 nie..esok?adehhh..nk buat hape laa kan..class driving tunda..minggu dpn mula..esok egt nk g kdai buku dkt klcc..tapi..ha!best jugak kadang2 amek space untuk bersendirian..esok nk blk sugai buloh..kali nie betul space untuk bersendirian..wahhhhhhhhhh..mcm pts cinta jea nie..oiittt!!choi..choi..choii!! bkan2..space la..nk pikir untuk buat rancangan seterusnya..nk jadi pengarah plus polis..cita2 baru aku nie..hari nie kan..duduk office..still dalam mud yg agak okay dari smlm..dah tak nmpk kosong dah pc aku..nmpk nombor dah!nmpk ape yg dah jadi selama nie..mgkn ada hikmah dye..we are not belong together..wahhhhhh..bukan lah!terus pandang ke depan..back to normal..we're just poly friend actually..ada hikmah semua nie..harap Allah bagi kekuatan untuk terus pandang ke depan.. :)
walau hakikat dye tuhan jea tahu..tapi cukup lah sampai kat sini..sentiasa doakan kesejahteraan kamu, kesihatan kamu serta segala yang trbaik untuk kamu sebenarnye..aku dah tak de ape2 peranan untuk kamu, ckup sekadar aku kenal kamu dan kamu kenal aku..rase mcm tak fair kalau terus senyap, terus hilang mcm nie..mcm kurang ajar..kat sini, aku nk mintak maaf atas segalanye..halalkan semua, makan minum serta nasihat yg pernah kamu bagi..kekuatan yg kamu bagi selama nie..kebahagian yang tak pernah hilang rasenye sampai hari nie..terima kasih jugak dah bnyak jugak kamu berkorban untuk aku...banyak sangat..terima kasih :)
mungkin lepas nie takde lg number kamu atau aku muncul dekat skrin masing2 kan..
aku dah mula ingat number kamu tapi tak sempat bagi tahu, kamu dah hilang..hahahaha..
kelakar kan..terima kasih untuk segalanye..aku pun dah tak nmpk ape peranan aku lagi..hahahaha..dah la..harap kamu sentiase dalam keadaan baik, bahagia..amin..
dah la 2 kan..puitis tiba2..bhahaha..this month aku tak blk kpg kot..takpe la..stay sini..
tidur lah..dah takde bnda nk buat..good night semua!

No comments:

Post a Comment