Tuesday, February 14, 2012


minah nie selalu jadi special kes..bhahahaha!si santik nieyhh..buat kan hari2 aku mcm ayam..!kekadang rase mcm nk marah..asyk kena psycho je..hampeeehhh betulll!!get my rainbow back..wwwwoooooaaaaa..salah satu rainbow aku untuk warna kan seluruh hidup aku..#kenapemalamnieayatakumcmsial
dah okay kot..semua sebab nasi!huh!!speechless habis aku kot..aku nk kau tahu laa..aku nie mix, so nasi tak berape sgt..heee..tade ape2 alasan, sebab aku mix jea..bhahaha..tak nmpk ke mata aku!sepet, tak kisah la mix mane..nepal ke, viatnam ke, mynmar ke..as long mix..hahahha..so nasi tak sangat..mkan sayur jea..bhahaha..
seronok bile dah okay dan tak seronok bile aku rase mcm aku lemah..even 2 kenyataan..memang kau pandang aku lemah kan..takpe lah..teruskan brpandangan sebegitu yeah!kenyataan kan..nvm act..
hari nie aku tgk klcc dengan senyuman..!sebab ape..?sebab dah lame tak tengok, 2 jea cerita dye..heee..
lepas ni nk tgk air dengan senyuman, sebab!Allah bagi aku peluang lagi untuk menghayati dan mensyukuri nikamt yang Allah bagi nie..kau laa 2 biey..sape lagi..?brsyukur laa kenal kau..kau tahu tak mlm nie aku belajar something dari kau..kau buat aku trfikir smpai sekarang..trima kasih!!aku akan lebih kenang jasa org2 yg dah tolong aku..faham maksud kau..sangat dalam..dan buat aku brfikir..
rindu jugak kau..ada lah sikit..tenggelam timbul kan..so, tak larhh sangat..
#egobukanmain..
terima kasih sangat biey..terima kasih untuk segalanya..
kau nmpak peranan kau dlm hidup aku dah cukup..once again aku hilang kau lepas nie,berserah jea..sy sangat takut dengan perkataan ''kehilangan'', tapi kalau itu yg ditakdirkan..takkan ada spe dapat lawan takdir 2..harap ape yg kite bina nie kekal lame..yea biey..
tanak lah cerita ape yg jadi sepanjang kau tade..cukup2 lha aku memalukan diri sendiri yea..dah laa!!iloveyou..
bnda favourite aku time kau tade :
1.repeat the same video
2.stare at pc with narrow..
3.check your fb #twitter dah takde..bhahaha
4.always check my phone #waitingyourtext
5.always read your text #whenifeellikeireallymissyou
6.find many ways to make me forget what was going on between us,never stare at klcc..menyampah habis!!
7.sleep..sleep..sleep..
8.cukup2 lahh..menyampah..!!
9.goodnight biey
10.miss you..ily :)
11.put your assume jauh2 okay..
akumemangsukabermaindenganperasaan..dah 2 kenape..?kcau kau..?tak kan..so diam!

No comments:

Post a Comment