Monday, February 6, 2012

blog ke 2 untuk hari nie..ntah kenape tiba2 macam sedih sangat..semalam lepak taman tasik sorang2..dkt pukul 1030 malam baru balik..tengok air sorang2..aku tak suke jugak kalau trpaksa main or layan perasaan nie..tapi malam tadi macam betul2 mengecewakan aku..sampai aku tak angkt call.msg pun aku tak layan..marah ke..?mungkin ada sikit, tapi kecewa yang lebih kot..sorang pun tak muncul depan aku..aku tak balik, tanya..bile aku dah balik..takde sape pun depan aku..nk harap org manjung tu memang tak lah kot..tunggu aku mati datang lah eyh, tolong doakan untuk i sekali yea.. this time, i betul2 terase..dulu banyak kali ajak jumpe..still takde respon..dekat beberape kali jugak lah ajak..nk jumpe pun payah kan..takpe lah you..i ingat janji2 you dekat i..2tahun lepas tengok kite macam mane..tengok sekarang..dah macam tak kenal..nk msg ape ntah lagi..cll lagi lah..tak kisah laa semua 2..time i sakit ada jugak lah text, terima kasih sangat..yg lg sorg..tengah bahagia kot i tgk..alhamdulilah..suke dengar sume 2..anything yg membahagiakan both of you, it's really enough for me..knowing yg korang okay without anybody like me, it's okay..sekarang aku tahu aku dekat mane..lepas nie balik ke tak balik..it's up to me, tak payah la susah2 janji then tak jmpe..payah2 tag nma then break your promise, tak payah laa..penat jea kan..so, tak payah ape2 lah eyh..nie kali ke 3 i balik..tapi still sme jea..lepas nie tak pyah laa..korang pun dah sume okay,bahagia..glad to hear that..tak banyak kot nk ckp pasal korang..dah tade ape2 dah..yea..!
anyway..thanks a lot dekat orang yg always ada dengan aku..tak kira time aku sihat ke sakit ke..susah ke senang ke..one day if aku senang, insyaAllah aku takkan lupe korang. k.nadia yang dari dlu sampai sekarang tak pernah jemu dengan aku..start dari kau jalan kaki, smpai kau ada kereta, still tak pernah tinggalkan aku..sebak bile ingat yg kau dah terlalu banyak sabar dengan baran or kerenah aku..kadang2 baik,kkdang noty,kkdang buas, kekdang manja..memang tak menentu, but kau selalu teman aku..no matter how, kau org pertama yg akan selalu jaga aku..larang alu,jangan buat 2,jgan buat nie..dah paling penting,kau orang yg selalu bg aku kenyang..maklumlah aku kuat makan..hahahhaa..!tak lupe jugak untk kwn lain..mimi,mardhiah,sri idayu,farzlin,puteri nuradila..dlm seminggu sure dapat text dari korang..kadang2 aku brsyukur kenal korang2 sume nie..jahat lah mcm mane aku nie, still korang ada untk aku..dan insyaAllah, aku ada jugak untuk korang..rindu time kat poli dlu..ayu laa..hahaha..time guruh jea, sure cari aku sebab tahu aku takutkan guruh.bhahhahaa..malu jea..kau pun sme takut guruh doe!!kau manusia paling penakut pernah aku jmpe dan paling manje pernah aku ada..dari sem 1 smpai sem 3, even sem 3 quite mcm bermasalah..but still aku brsyukur dapat kawan mcm kau..sebab kau memang tahu segala tindak tanduk aku, perangai aku yg kadang2 memang tak dapat nk diduga pun..bkn dah dpt yg baru aku lupe yg lme..tak..bkn mcam 2..still ada, tapi mgkn cara aku ingat yg lme tak nmpak sangat..aku tak reti nk show that i really need that..love you all..
gambar nie laa gambar salah seorg org yg agak penting dalam hidup aku sekarang..she's my friend, great friend!! but quite ego..ahhahahha.bnyk gyle aku bergantung dekat dye..hahahha..payah jugak one day tade dye..tapi kalau aku yg tiba2 mati dlu dari kau..senang sikit kau..hahhaha..tak de lah spe2 nk brgantung dkt kau..kadang2 aku rase mcam baik tinggal kite berdua jea babe..sebab org tak thu pun ape yg kite tempuh sme2 selama nie..kbnyk kan nye dari aku lah sebab aku yg selalu bermasalah..uuwwwaaaa..smpai whole family kau kenal aku..cukup malu..!bersyukur kenal kau..even kekadang kau nie memang mintak kaki..lutut sume ada lah kan..rindu time poli dlu..kalau kau diam, aku usik..kalau aku diam, kau org pertama yg akan buat jantung aku brgegar dengan segala pangkah2, maki2 kau..rindu bila kau tibai aku, aku diam jea tapi sekali aku bangun, kau sure menggelupur..!sakit nnt aku buat kau..best bile satu hari tak berhenti pangakah memangkah,pukul jea kejenye..time kelas dlu, dengan botol..belle lah penyelamat kite..ahhahhaa..aku jugak org yang akan selalu kena dengan belle sebab buat kau..best bile dapat usik kau time kau nk kemas katil..dah kemas tapi aku datang terus tarik cadar kau..tunggu kau mengamuk..hahahahhaha..sumpah comel mcam nk sepak2 jea doe..bahahha..btw..memang bnyk laa bnda kite share..sedar tak sedar, actually dari sem 1 lagi..aku still cari kau, even bilik kau jauh nk mati mase sem 2 dlu..still org mengadu macam2 pasal aku dekat kau..bhahhahaha..yg 2 kelakar..but today, no text, or call..mgkn sebab kau sibuk..aku pun tak bpe ada mud..esok dah nk blik kl..kena tggl dgn olie..cpat pulak dye balik kali nie..kpala hangguk betoii laahh!okay lah..nie je untk petang yg penuh dengan nikmat Allah SWT nie..alhamdulilah..
assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment